Kläder!

Efter flera timmar på stan kom jag hem med nästan allt som jag var ute efter..
Skulle vilja ha nåt AIK plagg till lillen men det får vänta till senare, han kanske har tur och får nåt när han fyller år..

Detta kom vi hem med

Mockasiner och halksockar

Mysbrallor och bodys.

3 par jeans

Fick även ett sms att beställningen från HM hade kommit, så har just hämtat de


Skor

Tröjor

Kofta


Äntligen har han lite nya kläder, han har typ haft samma kläder sen Mars!!
Han får räkna det här som 1års present från oss =)
Han förstår ju ändå inte !

Ikväll ska jag på Core sen ska vi äta middag med jobbet på tatung.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad orättvist! jag frågade Ekonomi på mitt jobb och de sa att jag får då jag kommer tillbaka!



Tyckte det lät konstigt.. vet inte vem man kan höra med annars :(

2011-08-18 @ 23:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0