detta händer

Strax bär det iväg till jobbet, tur min snälla mamma och bror har lånat ut deras bil åt mig =)
Moppen är som sagt nåt fel på, den kan funka klockrent 2 mil och sen tvär dä den?
Hoppas vi kan laga den.. Är rätt skönt att ha.

Ledig imorgon, måste till stan och hämta mina Turk-pengar :P
Ska kolla runt på lite annat också.
Får förhoppningsvis med mig Emma också =)

(nu var tanken att en bild på Emma och Alvin skulle komma men hittar ingen?! Det måste ändras på)

Söndag så åker vi, självklart med blandade känslor.
Ska bli grymt skön med sol och bad. Kommer dock sakna grabbarna sjukt mycket!!!
Tur jag har dom hela livet sen =)

Anders ska åka iväg på egen semester sen, kanske nästa år.. Och se NHL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0