back to work

Första dagen på jobbet idag, gick lika dåligt som jag hade förväntat mig.
Alla produkter är nya, mina fötter är onda och mina skalle spränger.
Kanske blir en bättre dag imorgon?

Mina pojkar verkar då haft kul, b.la har dom cyklat på 3-hjulingen


Till middag blev det Brittas kroppkakor, lika gott som alltid =)
Alvin tyckte också om det


Snart går nog lillen, märks stor skillnad bara från igår till idag. Anders har varit duktig att träna honom.

Jobb imorn, på Onsdag ska vi träffa massa andra föräldrar och deras barn på Leos.
Alla barnen är nästan samålder !


Kommentarer
Postat av: Jennifer Lindgren

Hannes har ju jobbat sen Februari eller om det var mars och då har han jobbat på posten :)

Till hösten ska han gå högskola i skellefteå, högskoleinjengör med inriktning maskinteknik :)

Ska bli jätte spännande med inskolning, jag är lite nervös tills dess :)

När ska Alvin börja dagis? :)

2011-08-09 @ 09:13:36
URL: http://jenniferlindgreen.blogg.se/
Postat av: Jennifer Lindgren

Jo det är ju ett tag kvar :)

Önska jag kunde stanna hemma med Liam minst ett halvår till, men det går ju inte :(

2011-08-09 @ 18:48:52
URL: http://jenniferlindgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0