3 rätters

Igår åt vi 3-rätters med jobbet!

Detta blev min meny:
-Kycklingsoppa
-File Black and White med potatisgratäng, Vitlöksbröd
-Friterad banan/annanas med glass, chokladsås, grädde och coctailbär

Skippade kvällsfikat när jag kom hem :P


Nu är det 2st arbetsdagar kvar innan det blir Turkiet i 1v !
Jag hoppas det kommer gå bra, att jag inte länktar hem för mycket efter mina grabbar.




De tre senaste gångerna jag varit utomlands har vi haft All-inclusive så det ska bli kul att gå ut och äta den här gånger. Att få välja exakt vad man vill äta =)

Har även tagit med träningsskor så måste se till att röra mig lite, annars kommer min mage att krascha eller bli så uppblåst att jag ser gravid ut !


Kommentarer
Postat av: Erika Skogly

Hoppas ni får en trevlig resa. Kram!

2011-08-19 @ 15:10:02
URL: http://smaskelismaskens.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0